Įvairūs mechaniniai ir temperatūros sukeliami stresai automobilių varikliuose gali sukelti sudėtingų problemų. Ypač didelės rida automobiliai laikui bėgant gali patirti dažną problemą, vadinamą "susėdęs kaklas". Kai susiduriame su šia problema, velenas dažnai lūžta, o variklio blokas gali tapti neveiksmingas, netgi tapti metalo laužu. Tačiau, nereikia nusivilti - vienas iš galimų problemos sprendimų yra variklio bloko virinimas.
"Susėdęs kaklas" yra dažna problema, kai guoliavietės išilgai variklio ašies praranda savo formą dėl įvairių priežasčių. Norint atstatyti guoliavietės ašiškumą, galima naudoti virinimo procesą, vadinamą "kaklo pakėlimas". Ši procedūra atliekama privirinant kaklą, siekiant atkurti jo formą ir funkcionalumą.
Virinimas prasideda nuo variklio bloko valymo ir paruošimo proceso. Tada variklio kaklas yra priviriama, kad būtų atkurtas ašiškumas. Po to variklio blokas yra toliau valomas ir tvarkomas, kad būtų užtikrintas tinkamas montavimas ir ilgalaikis veikimas.
Be kaklo problemų, variklio blokas taip pat gali patirti kitų pažeidimų. Vienas iš jų - švaistyklio išlendimas pro bloko šoną, paliekant skylę variklio bloko sienelėje. Tai dažnai atsitinka dėl intensyvios naudojimosi arba gamybos klaidų.
Virinimas taip pat gali būti naudojamas šiems pažeidimams šalinti. Procesas apima variklio bloko sienelės skylės užvirinimą. Taip pašalinamas įtrūkimas, ir variklio blokas yra grąžinamas į veikimą.
Nors variklio blokas yra gana atsparus mechaniniam stresui ir aukštoms temperatūroms, jis vis tiek gali tapti neveiksmingas dėl ilgalaikio naudojimo. Variklio bloko virinimas yra efektyvus būdas atstatyti variklio veikimą ir ilgaamžiškumą. Šis procesas gali būti naudojamas atstatant guoliavietės ašiškumą, pašalinant skylę variklio bloko sienelėje, ir taisant kitus suvaržymus, kurie gali būti kliūtis tinkamam variklio veikimui.